Quality Time i London

Wöu wöu wöuu hej hej hej!

Vi har jättekul.
Quality time, umgås, och dansar och allt möjligt.

Tänkte bara "höra av mig".

Jag har vart på intervju idag och provjobbat på ett ställe här nere i mitt kvarter.
Nu börjar jobben nästan flöda.
Vet inte vilket jag ska välja.
Men får se.

Cookie och Mingi mår bra.

Jättebra tror ja.

Vi käkade på Nando's idag.

Och innan var vi i stan.
Dom påminde mig hur grymma kläder det finns här i Lundun.
Höhö.

FEEEET GRYMMA!
En jobbig gräj är att BajsCookie glömde min sinnpajj hemma i Svärje.
Dumma hon.
Hon är så ostressad.
Nu säger Mickis "- Men halåååaaa Pascale kom igen!!"
Så jag ska komma igen och umgås lite med dom.
Hahah.


image291

Cookies dröm - SKOR i alla färger

image292


image293

Mina drömskor.
Dom ser ut som att man heter Pia om man vill använda dom,
men belive me, dom e jäävligt grymma på!

Kommentarer
Postat av: morfin

Jag vill också ha skor!!
Kommer förbi och tittar nångång.

2008-02-27 @ 23:57:14
URL: http://morfint.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback