Söndag fast det är måndag

HEJ VEARLDEN, eller Svärje kanske man borde säga.

Igår hade jag en superbra kväll.
Lärde känna massa svenskar som också bor här i London.
Alla från Stockholm också.
Vi drog till ett ställe som heter Aura.

Där fanns även några fotbollspelare från Arsenal och Chelsea.
Jag visste bara vem Adebayor från Arsenal var.
Vi snackade fotboll och jag var glad för det minsta lilla jag kunde.
Var skitglad för att jag hade nåt att berätta för Leo.

Det var ändå lite kul.
Höhö.

Inte för att jag är värsta fänet.


...................................

UÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖUUU ADEEEBAYÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!

ADDEEEEEEE UÖÖU!

*Hoppa, skrika, skratta, gråta.

Hahah, näei.
Så vare inte.

Näe, men det var en jättebra club, i recomend, ifall man tar sig hit.
Jättebra musik, skönt folk.
Äe, det var bra.

Nu ska jag skura golvet och göra det lite extra hemtrevligt
för våra små gäster som kommer ikväll.

Hahah fet synd.
Jag kollade på Londons sl.se..(Journeyplanner)
Ungefär när jag måste åka hemifrån för att möta dom.
Och sl sa liksom. TVÅ timmar innan. Nästan före att dom åker.
Eller a, om man omkastar tiderna en timme framåt en timme bakåt så a.
Men iaf!
Det blev en jäkla lång väg.
Men det är bara för att dom alltid bygger om och ska hålla på med tbanelinjerna här.
Man kan aldrig räkna med att en linje ska funka här.


image289Jag och Addeööh på Aura
image290Isak och jag på Chinawite

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback