Trött

Hej ååååååå vad trött jag är.
Ligger i sängen med babyläp på magen.
Somnar nästan.

Vi kom precis hem från en shoppingrunda på stan.
Jag tror att jag har fixat ett jobb nu. iaf nästan.
På Adidas. Men näei näei näei!
Nu får jag inte avslöja, tänk om jag inte får det
och blir besviken.
Men då får ni iaf följa mitt liv och det vill ni ju, och I don't mind.
Höhö.

Idag åt vi på Mägidunnälz.
Det var gott mnjamm mnjamm mnjaam.

Sen drack vi frappuchino på wöuöwööuw Starbucks.

Nu orkar man inte laga värsta maten, iaf inte jag eftersom jag är trött,
Men vi har köpt färdiga pastagrejer som man bara rör ihop o så får dom nytt liv.
Så blir det brysselkål och saucisson till.

Sen ska jag festa till det lite och ta ett glas vin, eller två eller tre.
Vitt.
Fan vad gott.
Jag äter med klass.
Det har jag ärvt fått av pappa.


image296


image297
På Primark

image298

På Hägendaz



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback