Utan vatten del 2

Hahah, aså, det känns verkligen som att vi bor i ett big-brother-hus.

Bara det att det inte finns kameror då.

Ibland blir folk lite småirriterande på varandra.

Dvs, Gängsta på alla andra.

Men för det mesta är vi vänner.

Just ni måste vi hålla ihop.
Eftersom vi inte har något vatten.

Det känns som att vi sätts på prov.
Hahah.

Tema överlevnad.

Leo gick ut nu för att se om han hittar andra och om det finns liv på jorden.
Han ska leta efter vatten också.
Vi önskade honom lycka till.

Och Gängsta kom ut ur toan nu.

Inte att han uppstog som jesus, eller som en spirituell andre,
utan han kom ut ur toaletten. Det lilla kiss o bajs rummet.

A men ni ser, det är precis som på film

Leo är ute och letar liv och vatten.

Någon är sjuk - Gängsta.

Linus är borta ingen vet vart. Men nu måste vi hålla ihop.
Resten av gruppen.

Jag är den stackars hjälplösa tjejen som bara sitter på huk i ett hörn och ser söt ut.
Lite smutsiga svarta streck om kinderna.

Nu kommer Leo tillbaks jaaaa!

Han har fått lite information om hur det ligger till.
Hela byggnadens värld är drabbad.

Men han fick tag på en dunke vatten.

Nu måste vi kämpa vidare.

Och jag måste sluta leva mig in i fantasin så mycket och fixa mig.


Aså Gängsta e störd.
Nu vill han ha min o leos stora dunkar 5 liters vatten för att spola ner sitt bajs.
Vafan gå köp eget!

Så sjuk är du inte.

Vafan tror han?

Hm!





Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback