Utan vatten

Hej på er.

Jag tänkte mest informera er om att jag fått musarm.
Hahah.

Det låter så fult.


Men jag har jätteont i armen.

Så mitt råd till mig själv är att avstå från babyläp ett tag.

fast först måste jag säga att vi inte har något vatten ALLS i kranarna.

Så typiskt London.

Ingen förvarning, ingenting.

I Sverige får man brev hem om att vattnet blir avstängt en månad innan.
Mellan vilka tider, hur länge det kommer pågå osv.

Men här sitter man och visslar och bajsar för veckan ut
och plötsligt när man ska spola ner skiten.

HÖHÖ "skiten" så passande. - A, då går inte spolningen igenom.
Det är som att spolningen gäspar lite ostressat.

Ganska jobbigt just nu eftersom Gängsta är sjuk och lite risig i kistan.
Och jag luktar svett under armarna.

Idag kanske jag behöver köpa nån lite festligare klänning.
För imorn är brölloppet.

Ja, vi ska gifta oss....tiihihihi


..........................................................................................





Hahaha där blev du orolig va Leo.

Höhö, äe skämt å sido.

Hej då.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är lite störd av din bajsfixering-du Är inte i Den åldern ,att din brorsson pratar om bajs hela tiden är inte hans fel-säger han själv det är hans mamma som säger så..men du?.. pratar din morsa om skit o bajs...ah jag ska slutta läsa din bajsbloog

2008-02-08 @ 22:52:23
Postat av: Hej

Vem skulle gifta sig då? o_O

2008-02-14 @ 20:02:55
URL: http://morfint.blogg.se
Postat av: Pascale

Leos storkusin =)

2008-02-14 @ 20:44:09
URL: http://pascale.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback