A good day


Idag har det varit en jäkla bra dag.

U wanna know why?

HUH?
Wanna know why!

(Gengstakille med pistol i action-moovie)

För att jag och Gängsta har börjat bli lite vänner. Eller a, han skaffar inte vänner bara sådär, han är för tuff för sånt. Uh, uh he ain go time fo thä!
Men vi har skämtat lite med varann och skrattat ihop.
Fa....................

Nu skriver Leo på msn. (A det var ett jävla snack om Leo i bloggen helatin, ja jag vet, men han är min enda familj i landet just nu och min typ enda vän.)


Leo säger:
ska du inte komma hit?
P to the a-scale säger:
jo
Leo säger:
oka ja har satt iging filmen
P to the a-scale säger:
va
P to the a-scale säger:
sluta
P to the a-scale säger:
du kan inte bara sätta igång grejer sådär


Så nu ska jag flytta mig från vardagsrummet till vårt rum.
Fan, jag som hade det så bra där jag satt på soffan.
Haha, im the new sofa-guy.

A. Men vad jag skulle säga var att jag och Gängsta har
kommit lite bättre överrens, och vi har faktiskt haft saker att prata om.
Linus har kommit och deltagit i konversationerna litegrann han med.
Så det känns lite kul.
Jag vill inte verka som en flykting som precis kommit från balkan
och det enda jag kan är att städa och laga potatisgrytor och säga yiez eller no.
Näe, för jag är ändå vanliga Pascale som kan skratta och säga skämt och umgås som vanligt folk.

Så det så.

Nu blir det filmkväll, och imorn ska jag ut på job-hunting.

Sleep tight folks!



image209




Kommentarer
Postat av: Mickis

men kan du inte försöka ta bild på gängsta nu då? jag vill verkligen veta hur han ser ut

2008-01-21 @ 15:23:42
URL: http://lamika.blogg.se
Postat av: exxxxa

mickis,gängsta åker bort den 22/1 I TVÅ VECKOR

2008-01-21 @ 23:36:43

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback