Att vänta på sin tur.

Förra veckan skulle banken ringa mig,
efter att jag vart förbi för att book an appointment.
Dom hade till och med fräckheten att säga på MÅNDAG eller TISDAG.
Så att jag skulle sitta som en hök med telefonen i handen.

Men a, dom ringde aldrig.
Fan för Barclays.
Jag kände på mig att dom var dumma.

Men idag ska jag gå och boka tid igen.
Här räcker det inte med att man tar saker i egna händer,
man måste gå in på deras kontor och skriva på papper åt sig själv verkar det som.

Jag hade egentligen planerat att gå tidigare...
men någon hade låst in sig på toaletten..
så jag kunde inte göra det jag aldrig brukar göra men absolut behövde göra just nu.

Så a, här sitter jag med baby-läp och väntar..

Personen har öppnat dörren och jag höll nästan på att resa mig då jag kort därefter hörde två korta spray-ljud.
Så jag satte mig igen.

Jag måste vänta.

Bajslukt+blomlukt är värre än bara bajslukt.


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback