Besök


Höjdpunkten idag blir att jag får besök.
Höhö
Mitt första riktiga besök.
Kul va?

Så snart ska jag ner och köpa kakor och sånt man kan bjuda på.
Och göra Banitsa.

Det är så kul att ha ett hem där det är lite nytt och man får lust att fixa och dona.

Idag putsade jag lite fönster till exempel.
Titta - Det hade aldrig hänt annars.

Jag ser fram emot när Cookie och "MiCkiZz" kommer hit på besök.
Då kan jag laga mat till dom.
Och vi kan gå runt på stan och jag ska inte ta ut dom på club eller nåt.
Bara visa runt och vara som en snäll storasyster fast ändå lite kompisaktig.
"En äldre kompis som vet".

Eftersom jag packade i sista stund så missade jag en massa grejer som
Cookie nu måste bringa när hon väl kommer.
Jag återkommer med en lista.

Bara så att du vet så innefattar det mina lila london-jinns och sånt som du gillar att sno från mig.
Så mamma, när jag komer med listan så får du nästan ta och gömma undan under tiden.



image179



Kommentarer
Postat av: cookie

NOOo! not the purple jeans!:O
haha nej skämtosido.
jag o "MicKiiZz" diskuterade det igår.

2008-01-10 @ 22:57:54
URL: http://cookielainen.blogg.se
Postat av: mama

vem har din sister fått lov av komma till london..?hon får knapt åka till t-centralen...

2008-01-11 @ 06:37:33

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback