Carbonara VS Gryta

När Leo lagar mat.
Då wow.
Han lägger ner liv och själ på maten.
Tar inte ett steg utanför köket.
Allt ska vara delicatess och gjort med känsla.
Han lagar sånt som caarbonaara och annat som låter fint.

När jag lagar mat så blir det GRYTA!

Det låter inte lika charmigt.

- Vad blir det till mat?
-GRYTA! U SHOULD'NT EVEN BE ASKIN. EAT UP!.............FOOL!


Så nu sitter jag och äter carbonara gjort med kärlek och respekt.
Till efterrätt blir det Hägendazs strawberry cheesecake.
För det är jag värd.

För nu har jag ändå tränat lite.
Alltså bränt bort lite fett på magen,
så nu blir det som tillbaka på ruta ett igen,
men det gör inte så mycket.
För det mesta kommer ut genom nr 2 och så är det nästan stabiliserat igen.


image190

Kommentarer
Postat av: Chris

Menade gambia. Alltså gambisk rapadoo tror jag de heter!?

2008-01-15 @ 22:04:30
URL: http://lacich.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback