Closing down sale

Blbalbalbalbalba
blablabblablablbl

Hahaha aa!

och sen så blablablablabla
och så kom
blablabalba
och så hände blablabla.

Och och och!

Så där känns det idag.
För jag har gjort så mycket och har så mycket att babbla om,
så jag låter helt enkelt bli för idag.

Kom hem för ett tag sen.
Har vart på äventyr lite överallt med mig själv.
Sökt massa jobb och bara varit allmänt pratglad och duktig.

Köpt lite smågrejer och sånt.
Hahah, jag tänkte på en sak när jag satt på bussen.

Varför har alla b-affärer alltid CLOSING DOWN SALE?


...........................................................



WÖUWÖUWÖU SALE CONTINUES INSIDE STORE!

....................


Hahah, det roliga är att dom aldrig ens closar down.

Det är lite som på Hemtex.
Dom! Har alltid rea!
Fast jag gillar Hemtex. Dom har så bra grejer.
Sverige har verkligen kvalité.
Det går inte att handla på Longla eller Bangla.
- Se bara vad som hände med mina Shower Curtains.

Äe, Tummen upp för Sveriges kvalité!

- "Eh, do har blivit forsveenskat!" - Skulle nån Sergej-kille sagt nu..

- "I min lant vi har mike betre. Vi har g-rdin(gardin), soperkvalietet! Bezta kvalietet! Russkiye kvalietet."


Äe, nu ska jag gå och göra lite nytta i hemmet,
sen ska jag och Leo gå på restauraaang!
För det är vi värda.
Vi kommer må mycket bättre.

Nando's förgyller våra liv.


image224







Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback