Cookies Blogg




image217


Hahah, Cookie hon är gullig hon.
En 16 åring träpped i en 20årings kropp träpped i en 14årings huvud.
Men hon är rolig.

Det roliga är att det står kvinna 16. När hon själv hävdar att hon är 17.
Den här tjejen har alltid gillat att ljuga om sin ålder.
När hon var 2 år sa hon att hon var 14 osv.
Hon är liksom, så gammal som hon känner för att vara i stunden.
Och a, I aint gonna blame her fo thät.
Men Cookie, du fyller år i mitten av sommaren.
Det är ett halvår tills dess.

"Är syster till pascale.blogg.se"....................
Hahah, som om jag vore Kenza.

Sött att du ser upp till mig.
Mamma klagade alltid på mig när vi var mindre.
att jag måste vara snällare mot dig, för att jag är din förebild.

- "Ama varför Pascale du e så elak mot din sister.. Du e hennes forebilt, de måste du forstå?"

Sa mamma med så snäll och mjuk röst.
Och jag stod som ett fån med tom blick och kollade upp på henne med underbett.

Och a, det är ju sant.
Du har verkligen avgudat mig.
Fan vad elak jag har varit.

Men det jobbiga var att jag fick aldrig gå på mina klasskamraters kalas utan dig.
Du var jätteavundsjuk så fort jag fick inbjudningskort och inte du.
Du ville alltid hänga med dom stora grapparna.
Skitjobbigt.
Vem vill dra med sig sin 4åriga lillasyster överallt?
Du var inte i vår åldersgrupp,
du stal uppmärksamheten från födelsedagsbarnet, du bara var där!
Ibland kunde du bli kissnödig och inte våga gå själv på toa,
så jag fick avbryta mitt i kurragömmalekar.
Men du var alltid med och du fick alltid som du ville.
När du var nyfödd och sov så sött i din lilla säng, så stod jag, evil sis,
och bara kollade på dig hur du låg. Hur du andades, hur du snörpte på munnen..
och så drog jag fram min hand, stack in den mellan spjälsängens pinnar och nöp dig.
Du såg lite ledsen ut och rörde dig, men somnade om.
Då nöp jag hårdare.
Du vaknade och grät.
Då tog jag upp dig.

Dina fötter luktade ost också.
Jag fattade inte hur en sån liten varelse kunde skrika så mycket som du gjorde.
Men du var min lillasyster och min nya docka.
Jag gillade dig ändå.

Mina bröder, - jag gillar er med.
"Inga nämndaah, inga glömdah!" - Som Cookie säger.

Hahahah...


Äe, nu ska jag gå till Primark.



image218

image219

Prinsess-Cookie i pappas knä
och fula ankungen brevid som
också försöker komma med på bild.
Kolla hur välmående och mallig Cookie ser ut.
A, ni ser..





image220


Och kolla här.
Hon visste verkligen hur hon skulle charma folk.


image221


Så här jobbig såg hon ut när hon var kissnödig..

image222

Och här står jag..med underbett i bakgrunden..




Kommentarer
Postat av: cOOKIE

haha ja duu. vad ska man säga.
im flattered! :D

2008-01-24 @ 23:53:37
URL: http://cookielainen.blogg.se
Postat av: Mickis

haha va gulligt på första bilden ser man verkligen hur hon tittar upp på dig så här åhh pascale va coooool du är hehe. Gillar sista bilden oxå. Bara sååå du

2008-01-25 @ 10:08:42
URL: http://lamika.blogg.se
Postat av: Helena

Hahaha

2008-01-25 @ 14:27:04
URL: http://morfint.blogg.se
Postat av: cookie

oh no! haha kolla hur jag har vikit upp tröjan.
wöhööw baby-spice!!

2008-01-26 @ 21:27:38
URL: http://cookielainen.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback