Currys och kategorier

Tja!
Hoppas ni allihopa mår bra där hemma i 'Sväörije.
Jag mår bra,.

Fick en liten present igår av min gode vän som kom på besök,
så att jag ska bli helt frisk för kommande dagar.
(har ett fullspäckat schema)

LEMSIP MÄX ALL IN ONE.
A, det säger kanske inte er så mycket, det gjorde det inte till mig heller först.
Men det är en medecingrej som man ska dricka och aaaaalla tuffa grabbar använder den och rekomenderar den.

Jag prövade den och mycket riktigt så verkar den vara hoitbra.
Men man får inte dricka mer än en kopp UNDER 24 TIMMAR JÄTTEVIKTIGT annars måste man i ilfart åka in till sjukan NIII-NUUU-NIII-NUUU-NIII-NUU-OEO-EO-EO fastän man inte känner några symptom.
Så står det på baksidan.

Höhö, så starkt är det.

Idag har vi promenerat en lång bit fram och tillbaka till dataaffärer.
Tänk er att en data-high-teknology-affär heter Currys. Hahah.

Currys är inget namn för datagrejer.
Inte vitvaror heller. Eller a.
Om man tänker så så.

- Paki-voice : "I want to buy a fridge to put my curry-food in it".

Eller såhär:

- Paki-voice: " Youu know wat I will dooo..?...I will open a computerstore!.......
And you know what I will cål it?

Currys!



Hahah.
Äe. Jag köpte iaf ett strykjärn.
Så nu kommer jag må mycket mycket bättre.

Ikväll ska vi käka på Nando's.

Idag är också dagen då jag kommit fram till den här punkten då jag tänker kategorisera min blogg.
För att ni trogna och även nya läsare ska kunna söka på det ni nu vill läsa om.

Annars känns det som att, aa, det senaste nya jag skriver MÅSTE vara utav världsklass,
annars är det inte tillräckligt intressant nog att läsa.
Eller näe, jag orkar inte läsa hon skriver så mycket och blablabla.

Inte för att jag verkligen känner att jag behöver nån slags bekräftelse.



"Do I make you happy?"

Eller?..Jo..kanske lite, men inte värsta.

Utan lite aa, så att man ska kunna navigera sig litte zom man vill.
Liite high-tek måste jag ändå bli.




image181

Kommentarer
Postat av: mama

jag börjar bli orolig-vad har du emot pakistanier din andra mamma är det

2008-01-12 @ 22:34:47

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback