Dans/träningspass


Ni vet när man har en favvolåt just nu och vill
att hela världen ska älska den lika mycket som en själv?

Ni vet inte?
Aha..Ok


Sätt på låten..och follow me





Börja med att ställa dig upp..


JOO, det är klar du ska vara meed!

Kom upp!
klappa i takt med händerna...
Sådäär ja..
Nu börjar du komma in i låten va?

Braa, då kan du börja stampa med fötterna i golvet också.

Sååå, vilket träningspass det här blir.
Och WOW så kul vi har!

Kom igen allihopa!
Hej! O Hå!
Ett o två!

Gidian!

Im a gidian!


Hahah, erkänn att du gjorde!

Aha, du gjorde inte?...
Du kände dig sugen iaf, det är jag säker på!

Aha....du satte inte ens på låten..
Synd, för du hade fått det hoitkul för dig själv.


En sak är jag hundra på iaf...min mamma kommer göra det här.

Kommentarer
Postat av: showiit

HAHHA...känner mig fett mobbad just nu som gjorde det;)

2008-01-18 @ 20:29:15
URL: http://showiit.blogg.se
Postat av: mama

vilken bra låt,Morris skulle bli jätte glad om jag dansade till den men du måste skicka hela tll mig

2008-01-18 @ 22:00:25
Postat av: Anonym

Den var bra. även jag började röra mig i rytmen.

2008-01-18 @ 23:00:41
Postat av: cookie

mambaa keej??!

2008-01-21 @ 23:43:11
URL: http://cookielainen.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback