Döner

Jag kom på att jag inte alls ville ha döner!
Jag ville ju ha Shish Köfte det fattar ju vem som helst!
Men döner låter ändå lite lockande.

Jag drog på mig mina gråa mjukisbraller,
min vita colorfulla nike-hood,
min röd-svarta går-tex turk-jacka och gick ut.
Kände mig helt lagom klädd för en kväll nere på kebabhaket.
Kände mig lite gängsta.
Hähä!

Kommer hem, helt överlycklig och tuff. Lite sådär.
'Huh! Vad säger du nu då!'

Och Leo blev glad o se mig igen.

Han gapade direkt när jag öppnat min "döner".

Pascale - Vill du ha?
Leo - Näe, *ler. Jag ska till Nando's snart.
Pascale - *Stora ögon. NÄNDOZ?
Leo - *Mohahähäheeee...
Pascale - Ok..Jag tog den sista Ribenan.*Börjar skratta högt och djävulskt.

Då måste ni veta att Nando's är den godaste resturangen i England,
och Ribena är den godaste saft-drickan. Leo dör för den mest av alla.

Tänk vad skönt att dricka någon annans världens godaste saft.
Det är mycket skönare än att ta sig ut, åka långa vägar för att sitta
och vänta på mat och slösa lite dyra pengar.

Ah, som ni märker så har jag vunnit.




image206








Kommentarer
Postat av: Leo

grattis, kom inte o klaga var 5e min sen
nar du har ont i magen efter att ha atit po ditt rena valskotta kebab hak dar salladen po bilden stot ute sen i borjan av veckan o din goda shish e fron nyarsskiftet.

2008-01-19 @ 20:07:05
Postat av: Ecaterina

Tjena :) d va typ länge sen haha lr minns inte riktigt när d va sist vi sågs nånstans i bredäng men men :) ville bara ta o kolla läget med dig? o säga att jag hittade din blogg..hur?..minns jag inte men jag e glad att jag hitta den för den får mig o skratta så mycke :P hahaha :D men hare så bra mate! haha :) puss o kram

2008-01-20 @ 03:04:09

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback