En vanlig fortsättning på dagen


Båda ligger i sängen med varsin läp i knät.

Pascale -
Åå Leo jag är hungrig!
Leo  - Ät då.
Pascale - Jag vill ha döner kebab.
Leo - Köp då.
Pascale - Men du vill också ha eller hur?
Leo - Nej.
Pascale - VA? Det är klart du vill ha döner halå, alla vill ha döner?
Leo - *knapprar vidare,
Pascale - Meh! Om jag säger att jag vill ha döner då måste du också vilja ha det!
Leo - Gå ner och köp bara. Jag vill ha hemlagat.




Jag ligger fortfarande kvar.
Hemlagat är kul och så, men det tar sån tid.
Speciellt när allt ligger i frysen och man inte tagit ut nåt i förberedelse.

Jag vill fortfarande ha döner..och pofritt..och vitlökssås.
Men det är inget man köper hem och äter i sin ensamhet precis.
Fast det får nog bli så.

Äz a mädr of fäkt så tänker jag gå ner nu.

Och Leo kommer bli såå suktad när han känner doften..

Äe, det här ska bli kul.

Döner förstår ni!

Jag ska äta DÖNER!


Döner..

Kommentarer
Postat av: Helena

Vadå ´döner´ ?!

2008-01-19 @ 21:55:28
URL: http://morfint.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback