English Cuisine

Haloj.

Lite seg.

Någon måste påminna mig om att jag inte tål mjölk och skit.
Det blir ingen mer Hägendazs strawberry cheescake för mig.

Im done.

Nu lagar vi mat.
Kycklinggryta med ris. Och mina bönor från igår typ.

Gängsta står också i köket och predikar om hur hans mamma lagar mat.
- "Ye, my mum ye, when she does it she puts.."

-" Ye, ye, but ma mum ye she..."

Hans mamma is the shit.
Han är verkligen sådär.
Wöwöwu försöker vara skittuff och cool.
Men inget får komma emellan honom och hans mamma.

Jag tycker det är ganska roligt det där.

Som kille kan man vara hur fly som helst och tuff framför kompisarna, men när man kommer hem till mamma då är man så liiten så liiten, och kan krypa ihop i mammas famn och mamman kommer tänka att myy boy he is surtainly NOT! A BAD BOY, I know my baby.

- Your kid did bad at school.
- NAAAAAH! My baby never does bad at school!

Hahah, jag förstår inte varför jag alltid ska envisas med
att skämta på engelska när jag inte ens kan det.

Men fan, Gängsta han är rolig.
Inget är en grej för honom.
Igår åt han serials for lunch.
Han höll paketet i handen och bara öste ner flingor i munnen.
Det är så typiskt killigt.
När mamma inte är där.

Och så predikade han om "The English Cuisine"

Hahah, jag och Leo började direkt i munnen på varandra:

England har inget Cuisine!

Allt är bara MÄSH! Och JÄM! Och BEANS! Och CUSTARD!


Men dom är nöjda.



image191

Kommentarer
Postat av: cookie

omg.. haha... hälsa gengsta från mig ^^

2008-01-16 @ 19:34:09
URL: http://cookielainen.blogg.se
Postat av: showiit

Neej fortsätt med att skämta på engelska. Riktigt min humor:D

2008-01-16 @ 22:03:14
URL: http://showiit.blogg.se
Postat av: Mika

haha fan va kul, jag vill träffa gängsta

2008-01-17 @ 13:23:25
URL: http://lamika.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback