Fopoll


Adebajår!

Clishi!

.....................................



Flamini!


Eduardoooo!


Kom igen nu Vengaboy!


Vengaboys?Jag fattar ingenting, och jag hatar fotboll.
Fotboll tar upp för mycket tid i killars liv.
Man existerar bara i halvlek, och då ska man helst gå och hämta dricka.
Man blir nästan lurad, glömmer bort fotbollen, kan till och med få en kram och ett fint leende mot en,
men så fort halvleken är slut så puttas man bort. "Akta, - andra halvlek."




"- ANFALLARNA MÅSTE JOBBA MEEEEEEEEEEEER!" .....Ropade han nu helt ond.
......................................

"- Släpp den bre! Alla har hajat." ......Fortsätter han.


"- Vad gör du Pascale, läser du AftonbladetSTÄNG! DOM BRUKAR SKRIVA RESULTATET DÄR - FABRIGAAAASS!"


- Kommentatören säger: "Det där är inte offside, det där är inte offside."
- Leo svarar honom: "Mmm men det spelar ingen roll han hinner ändå inte."


Aså...... a, vad ska jag säga.
Fotboll gör folk sjuka.

Nu sitter han och skrattar högt för sig själv, strax där på kommer ett "OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOU", för där hände nåt grymt i spelet.

*Clichi*, kom som en bulldog, får man höra nu.

Hahah, jag kan verkligen tänka mig hur han sprang fram dendär Clichi.
Helt vilt.

"KOM IGEN NU SPELA FÖRFAAN...IN PÅÅ...CHECHK!.."

........................

"OCH SÅ GÅR VI...OCH SÅÅ GÅR VI..NEEEEEEJ!"

...............................


"FAN DET FINNS BARA TRE SPELARE FÖR FAAN..."

Nu biter han på naglarna av iver...............

"FACKINGHELVETTEBAYOR!
"Våranvåranvåranvåran!"


Äe, ni ser. Fotboll är en bajskorv.
Jag måste ju rädda honom.
Det här kan sluta riktigt illa.
Att bo i England gör det inte bättre liksom.
Aja.

Jag tänker lägga mig nu. - UTAN att säga godnatt!



image237

Kommentarer
Postat av: showiit

På VM är det okej att bli stöörd, men inte annars.

2008-01-30 @ 17:36:19
URL: http://showiit.blogg.se
Postat av: Gösta från modul 29

I FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL U GIRL!
För bevittna det där inte varje fotbollsäsong, för det är HELA tiden, varför ens kalla det för säsonger? 24/7 säsong!!!! AAAH Inte nog med att jag har två super fotbollsnördar till brorson som måsta kolla på alla kupper och ligor matcher så måste dem också skapa sina egna med fucking PRO EVOLUTION 2008! På playstation 3....från och med den dagen då förlorade jag två bröder...jag en älskad syster blev utbytt mot en svart/vit boll...=(

2008-01-30 @ 22:57:41
Postat av: Anonym

sätt dig framför tv o titta du oxå skrik komentera de snygga spelarna,släng dig i soffan eller på golvet när de gör mål slå kompisen i armen o se sen...o heja på fel lag helst kanske du får roligt du med...

2008-01-31 @ 07:41:56

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback