Frustration

Äe, jag är ledsen.
Kära vänner.
Idag har jag varit tråkig och nej, jag håller inte mina löften.
Jag är inget att lita på.
Men jag skaaa skriva om Kejsarna. (Casear)= förvaringsboxar.
På min gode vän och arbetskamrat Helenas begär.
ARBETSkamrat*..buhuhu...
Well well, jag kan inte bara gå och tro att allt ska hända över en natt.

Man måste ha lite tålamod.


image232


Men nu ska jag berätta om kejsarna.

Eller, ska jag?
Näe, det ska jag inte!
Jag ska lägga mig brevid min andra hälft och kolla på serie.
För det är jag värd.

Imorn, berättar jag om kejsarna.
Eventuellt.

Imorn måste jag också vakna tidigt och göra vad jag måste göra.
Ifall jag får ett jobb innan jag fyller 21 så ska jag göra nåt helt rändom!

Typ....ÄTA GURKA UTOMHUS!

Mm, på lördag. Det är då jag fyller.
Du är inte bjuden och tyvärr blir det nog inte ens ett kalas.
Har ingen att skicka inbjudningskort till.
Hahah. Hoitsynd. Men det är okej.
För vafan, det var 20 år sen jag föddes, då var det en grej.
Men kom igen. Nu blir jag 21.
Samma grej året om.
Som att göra vågen flera gånger.
Det blir uttjatat efter ett par gånger.

När jag fyllde 6, 7, 8 då var det kul!
För då gick jag ivrigt i snön med min turtles-väska på ryggen och
ett stort paket pinnglass med vanilj och päron-is över,
skitglad för att jag visste att en jobbigt nördig kille jag hatade i klassen i
nte skulle kunna äta, för han var typ allergisk mot hela världen.
Sen blev jag också det.
Nu kan inte ens jag äta glass utan att råka bajsa om jag nyser typ.

Aja, jag ska bara fira viktiga födelsedagar.
Typ dom siffror man avrundar till.



Kommentarer
Postat av: Helena

Nu kanske det har gått lite för lång tid med kejsarna. Ofta när jag ska skriva om grejer så glömmer jag bort det, och när jag kommer på det senare så känns det som att "bäst före datumet" har gått ut.

2008-01-29 @ 10:45:01
URL: http://morfint.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback