Gay-Cluben


- HALÅÅÅ?

- HEEEJ!
- VAAAAAAA?
- HEEEJ!
- JAG HÖÖÖR INTE!
- JAG SA HEEJ!
- DET ÄR SÅ HÖG LJUDNIVÅ HÄR INNE!


Haha, heej allihopa.
Wuuuw!
Fan vilken kväll!
Helt grym och cool.
Min bästa utekväll någonsin, måste jag säga.


Wicked..


Först var vi på en gay-bar i Soho som hette G-A-Y!
Inte så svårt att lista ut.
Det var jättekul där.
Första gången jag ser så mycket gay-people samlade på en och samma gång.


Så här kommer alla bögarna(känslorna) på en o samma gång!
Här kommer alla bögarna på en o samma gång!


Hahah.

Och ja var helt chockad och allt möjligt på samma gång!

Och det var bara baren..

Jag blev uppbjuden att dansa Shakira Shakira av en ghandibög och hans gherrow nigga-friends
som alla ville jämföra sin kvinnlighet med mig.
I den stunden så kände jag mig så kvinnlig jag nånsin varit.
Jag var deras Gud helt enkelt.


Blev kompis med en annan snubbe.
Eller a, snubbe och snubbe..själv kallar dom varandra för girls.
När jag sa att jag kommer från Martinique och Bulgarien blev han helt glad.
- MARTINIQUE??? Meee tooo!
Och så skrattade han, tog mina händer, skuttade lite, och gav mig en puss på vardera kind.
Nu är vi best friends.

När gay-people spanade in varandra sa dom:
- Look at her, she's soo goorgeous!
Och jag blev sådär:
- Huh? Who?, och så ser jag en kille.

Hahah, det var lite svårt att vänja sig vid tanken.

Äe, det var roligt.

Huvudstället vi gick till sen hette Heaven.
Skitgrymt ställe.

Det fanns bögar i alla olika färger, former, åldrar, allt!

Transvestiter, hiphopare, bögiga style-bögar(dom vanliga),
smygbögar..den mest oväntade var nån kinesman som stod med en öl i handen hela kvällen.
Antingen hade han råkat komma på fel club,
men kände att han ändå hade betalat inträde så då skulle han banne mej stanna kvar.
Eller så var han bara smygbög.


From now on, tänker jag festa mer på gay-clubbar.
Man har mycket roligare där, och det kommer inte fram svettiga killar
som envisas med att smyga bakom en, och försöker få en att trivas med
känslan av att någon faktiskt befinner sig bakom en med jobbig spyandedräkt.



Cris Crocker och Mandingo verkade ha funnit varann.


Haily verkade nysa samtidigt som hon försökte le.
Dom här killarna var så söta. Dom var tillsammans och nykära.


Killen med Burbarry outfiten, han var den största divan jag nånsin sett.
Han trodde att han var all thät.
Han bara stod och försökte se snygg ut.
Knep ihop med skinkorna hela tiden.
*Spänn, andas, spänn, andas, spänn, andas.
Det verkade vara hans raggningsknep.



Jag tog bara med mig mobilen, men Haily har en massa bilder på mig när jag dansar Shakira.
Kanske lägger in dom senare om det känns rätt.


Hej så länge, nu ska jag äta!

Kommentarer
Postat av: hailyssett

YES love, jag håller med dig bästa kvällen! OJ OJ OJ!!!
Älskar ditt sätt att beskriva!

2008-01-21 @ 00:31:26

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback