Gherrow Gay Club

Vet ni vad?

Snart tänker jag hoppa in i duschen,
fixa med kläääder, smink och linser.

Im goin out!
På gay-club.
Men inte vilken gay-club som helt.
Utan Gherrow-gay!

That's som good shiet.

Fast a, jag vill inte att nån stor gherrow-gay lesbian
med orange fängelsedräkt ska komma och nypa mig i stjärten
när jag står in the middle of the dänsfloor.
Liksom.

Jag är så o-gey man kan bli.

Det märkte Leo idag när vi kollade på American Idol och det kom
världens (näst)snyggaste kille och jag helt utan att tänka bara råkade skrika ut

WUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUÖUW!

För han var verkligen jättevacker.
Har ingen bild på honom..men ni kan tänka er..

Sådär lagom gyllenebrun..dreads..gröna ögon
och långa curliga fransar som syntes igenom tvrutan.
Då är man snygg.
Fast han var nog gay..

Ikväll kommer jag få se massa gay-people
och det kommer nog bli kul.

Jag återkommer senare om hur det var.

Iaf, den här kvällen kommer bli en riktig festarkväll
och jag tänker inte komma hem förrän 5 o clock in the morning.

Ska ni veta.




image192

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback