Girltalk

Mina tresiffriga läsare om dan kan inte ha fel.
Kommentera mera!
Ni kommer må mycket bättre.
Utmana mig, reta mig, uppmuntra mig.
Det är fritt fram.


Hittills är det bara mamma och några till som vågar..
Höhö.

Idag har jag haft en jäkla bra dag.
Ni vet en sån där dag som bara glider på och allting bara är.
Har shoppat och gått med snabba bestämda steg.
En såndär Beyonce-dag.
Uh oh, uh oh, uh oh, oh no no

Lyssnat ipod och sjungit högt.
Fast inte på Beyonce.

Skulle köpa en pennkjol, som jag prövat och spanat på tidigare.
Den var ganska dyr, - men jättefin.
Provade en viss size, tänker inte säga vilken, - vill inte hetsa folk.
Den satt som ett andra skinn, bara det att jag skulle vara tvungen att stå raklång hela tiden.
Fan, är det verkligen så det ska kännas att ha pennkjol?
Jag provade iaf en storlek större, då lät den boorin andas ut, men jag kunde rockringa med midjan.
"Jaa, jag vet, guu vad jobbigt stackars dig."
Det var ganska jobbigt. Och det hade vart ett onödigt köp.
Fast hellre rockringa än att stå som en staty utan o kunna andas ordentligt.

Äe.Jag vill kunna känna mig fri och leva fritt
Inte behöva oroa mig för att min bralla ska spricka om jag böjer mig.
Utsätter inte mig själv för sånt.

Istället gick jag till Primark och handlade massa massa grejer.
Bl a en jacka och massa sånt.
Fick en jättestor papperskasse som gick sönder på vägen hem. - Allt det till priset av vad kjolen skulle kostat.
Bra va?

Höhö. Aja. Om 2 min kommer lönen.


image223

Bjuder på en shaved-head bild och represent Brooklyn.




Kommentarer
Postat av: leyla

här kommer en kommmmmentar: läst din blogg i ungefär 2 veckor, underhållande!

2008-01-25 @ 13:12:14
Postat av: mama

va du va snygg i rakat huve-det är någ fel på min dator så jag kan inte prata med dig idag tills klådan kommer från jobbet

2008-01-25 @ 13:16:31
Postat av: showiit

Är du seriös har du haft så kort?...Skiit snyggt!

2008-01-25 @ 15:20:23
URL: http://showiit.blogg.se
Postat av: Quz

hahahah KLÅDAN!

2008-01-25 @ 18:21:42
URL: http://bartendressa.blogg.se
Postat av: Pascale

haha, ja. Klådan= Papa Claude.
Dom är så kärleksfulla mot varann, mors o fars

2008-01-25 @ 22:32:44
URL: http://pascale.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback