Hår utan kontroll

Aa.

Jag har väl varit jättenöjd med mina hårkontrollspiller.
Alla har ju rekomenderat dom.
Mina naglar har blivit finare och håret börjar växa ut helt krulligt
som back in the ol' days.

Men nu har det även börjat växa hår utan kontroll.
Jag har börjat utvecka manliga hormoner.

Har fått både raggarsträng, rygghår, rumphår, brösthår som sticker upp när jag har linne.
Ser ut som en Gomez.
Aa, men jag börjar sakta men säkert bli varulv.
Näei, nu tar jag i. Men det är nästan sant.
Fast det är det värt.
Jag får börja tråda mig, som alla orientaliska kvinnor gör.
Dom mår bra.

Alternativt, kamma mina armar.



image207

Kommentarer
Postat av: mama

om jag va din mormor skulle jag säga "va va de ja sa"

2008-01-20 @ 16:46:42
Postat av: cookie

HAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHHAAAAHA.
ok. det DÄR är synd!

2008-01-22 @ 00:15:42
URL: http://cookielainen.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback