"Hemma" i London igen

Då var man här igen.

Det var den värsta flygresan jag vart med om.
Jag har ju gott och lekt doktor för mig själv.
Tror inte på läkare. Så det har kännts bättre att vara doktor till sig själv.

Imorn ska jag iaf till en riktig doktor.
En englanddoktor. Eller a, en paki-doktor.
Dr Surresht. Hahah.

Äe, fan vad ont jag hade på flyget.
Jag nästan skrek.


KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!



Fick tårar fast jag inte ens grät, som sakta förvandlades till gröngul vätska ur ögonen, öronen och ja, ni fattar och förstår mer än vad ni borde.

Mina trumhinnor har blivit sprängda och öronen är numera jättesvullna.
Mina ögon är snoriga och variga.
Snor i ÖGONEN liksom.
Ögonbajs är en grej.
Men snorbajs är ganska nytt i min värld.

Och så ser jag ingenting och hör ingenting.
Och jag har heller ingen lust att prata för då gör det också ont.

Ja, jag vet. blablabla "du är hypokondriker", kommer mamma + några till kanske tänka.
Men jag är faktiskt helt sjuk på riktigt och det hela förvärrades på planet.

Så, nu har jag skrivit ner mina symptom.
Kan ingen online-doktor kommentera och säga vad jag tros ha?
Jessica?
Helena?

Quiz

Kan det möjligtvis vara?

1. Öroninflammation.
2. Bihåleinflammation.
3. Urinläckage.
4. Annat.

Skriv Ditt svar och din motivation på högst 200 ord och just varför Du ska vinna.



image170

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag tror att du har bindhinneinflammation. Eller ögoninflammation, som det heter i folkmun :P
Vad vinner jag?

2008-01-07 @ 15:34:35
URL: http://morfint.blogg.se
Postat av: elsa

jag tror att det blev luftgropar när du flög o planet skakade så kraftigt att snorkråkorna hamnade i
ögonen

2008-01-07 @ 16:52:08
Postat av: Jessica

Du har ju helt klart utvecklat en otit, sinuit,möjligtvis rinit, Definitivt tonsillit ja allt du kan komma på som slutar på -it Usch jag tycker det är jätteäckligt.....

2008-01-07 @ 19:47:15

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback