Jobb

Piuw, ett lite långt avbrott där.

Jag lagade mat, med värsta kärleken.
Moussaka typ. Och jättegod sallad.

Och så åt vi, jag framför min läp och Leo framför sin, sen så bara ville han att ja skulle flytta på mig så att HAN skulle sitta här.
Han bara sa det sådär som att inget vore en grej och jag bara skulle lyssna.
Typisk afrikanskt...nästan arabiskt.
Det blev ganska envist och det slutade med att vi stod mittemot varann i två timmar och väntade på att vi skulle gå ut vägen. Jag vann såklart, han var nära, men jag är mer envis. Och han är barnsligast.
(Love youu, babe, tack för en go match)

image236



Iaf, - till själva grejen.

JOBB!
Aah, första jobbet är på ett café/restaurang.
Ganska okej-fint för att vara London.
Säkert minimumlön.
Har inte frågat, men ska vara jättetuff imorn och försöka negoshiejta med pengar.

Så jag kom hem, ganska okej-glad för jobbet.

Var ju helt desperat igår för att pengarna börjar ta slut och jag inte vill leva ett desperate housewive-liv.
Minimumlön är också lön, för en liten balkantjej som mig.
Än så länge liksom, tills man hittar något bättre.
Höhö.

Kom hem, lite mellanglad med matkassar.
Satte på baby-läp, och såg att jag fått ett svar från en clöb.
Som waitress, bar person.
Har sökt så många utan att ens kolla vilka det är typ.
Dom här var tydligen impressed by me, skrev dom, så imorn, då smäller det!
Då måste jag vara jättetuff och ha en bubbly personality och allt trams jag skrivit på mitt cv.

Och så går jag omkring och väntar på att modellgrejen ska ringa mig.

Ojojojojojojojojojoj. Nu börjar det hända grejer.
Jag kommer ha mer grejer att planera än Blondinbella.



image235


No more sparetime to scratch ma balls!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH bäst

2009-02-22 @ 16:30:00

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback