Leo, 22

Vi kommer ombord på planet och gör det lite bekvämt för oss.
Jag tar upp min SOLO-tidning som jag precis inhandlat och ska börja läsa.

- Leo: Åh, vad töntigt. Ska du LÄSA och inte umgås?
- Pascale: Ah? *Bläddrar
- Leo: Meh!
- Pascale: Ah, men vi kan bläddra tillsammans.

Jag är snäll och ger honom det erbjudandet, men han missuppfattade hela grejen och slet istället ifrån mig MIN tjejtidning som är helt WÖWÖWOWWoW gurly gurly BARA FÖR DIG tusen sidor mode och tjejsnack.

Leo både sträckläser och lusläser min tidning medan jag sitter och försöker få vara med på avstånd. Och så ser jag rubriken:

"WÖWöWÖWöW DET HÄR FALLER HAN FÖR"

Och så har massa killar skrivit vad just dom faller för och så står deras namn och ålder prydligt under texterna.

Gissa vad jag ser..


" - Jag avgudar tjejer som kan dansa, och då
helst professionellt. Dansare har så snygga,
mjuka, vältränade kroppar och de rör sig
väldigt graciöst. Sedan kan jag inte låta bli
att tänka på hur viga och böjliga de ser ut att
vara..."

Leo, 22 år



LEO, 22??!!!!!!!!!

Vadå Leo, 22!


LEO!








Hm!







Kommentarer
Postat av: elena

ha-ha Leo,kan tänka mig säkert armen din äe full med blåmärken-den på pascales sida

2008-01-12 @ 22:31:22

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback