Likgiltig dag


Hela den här dagen har känts likgiltig.
Som en axelryckning.

image204

Jag har klappat i takt till min låt ett tag.
Sen tröttnade jag.
Så jag började titta på bilder istället.
Och kom på att jag ska borde äct more personal.
Lite mer kreativ och pascaleig som jag faktiskt är, för joo!
Det har alltid mina bildlärare sagt i skolan så det så!

Så, from now on ska jag bara googla bilder om jag verkligen måste.
För nu har jag upptäckt att baby-läp är så duktig och kan det där med bluetoot.
Och att det faktiskt inte är svårare än att bara ladda mina batterier till min digitalkamera
som ligger och samlar damm här i hyllan.

Näe, man får inte vara för lazy.


"Get a job"

Hörde jag någon i mitt huvud säga.
Med lika likgiltig röst som jag.


"Get a job, get a life."





..........................................................................





And don't bring yo ass ova here again!..............



Lazy äss mofoka...



.................................................................







And close the däm door while your on your way out!




.....................................................





And don't thh* me again!







Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback