Linus nya tevespel


Linus har köpt hem Playstation 3 med delivery.
Tre dar sedan.

En, tvuu, tri dag.....

På dom här dagarna har han suttit dag och natt i vardagsrummet och spelat nån form av counter strike.
Hans hår har vart fettigt och ovårdat.
Sådär rufsigt direkt från huvudkudden.


En, tvuu, tri dag.....hän zitta...hämma..zbila zbil! Bara zbila, zbila! Äingen zoova!



Han har inte ätit, inte sovit, inte gått på toa, inte gått till skolan. Inte pratat, inte ingenting. Intintintintin!
Idag när jag gick förbi vardis för att ta mig lite snäcks från köket, så sneglade jag lite i förbifarten på honom.
Sprang och hämtade mobilen, gjorde massa försök att ta kort på honom i smyg.
Men det blev för mörkt.
Ville inte bli ertappad med en blixt.
Skitsynd verkligen.

- Han satt framför tvn och spelade, samtidigt som han hade sin läp under tvn, på en kartong.
Skärmen var på och allt.

Aså.............


Det är verkligen DÅ man gått över till riktig nörd.
Jag trodde det fanns till en viss hög level.
En limit, för hur nördig man får vara.
Men HAN har överstigit den!

Jam nu går ni och undrar hur Linus ser ut kanske,
och ni har alla undrat vem karaktären Gängsta är..

Ni behöver inte undra LÄNGE-TILL! MINA-DAMER-OCH-HERRAR HÄR KOMMER DOM!!





image216



Låt mig få presentera, eller a,
jag tror inte att jag ens behöver nämna vem som är vem.
Linus har förresten längre hår nu.
Det får man av att spela för mycket.
Och Gängsta brukar aldrig se så glad ut.
Hahah, - Oh look, he has a gap between his teeth!





Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback