Marknad i London

Idag har det var en riktig marknadsdag.

Faaan vad jag älskar marknader! iaf i london.

Jag har varit på 2 av Londons bästa loppis.
Höhö.

Fast inte så loppisaktiga utan mer coola wöwööwu fashion uöuw.


Inte sådär.


Gamla macdonalds-leksaker för en krona.
Utan sådär.
Coola japaner som säljer hoitfina tuffa prylar.

- How much?
- Euum..tööti paon.
- Sorry, how much?
- Töti.


Maaassa massa grymma t-shirtsar och sånt, smyckeen.
A, men vad man vill!

Dit ska jag ta alla som kommer och besöker mig!


Jag kom inte hem tomhänt kan jag säga.
Köpte till och med en avlång tavla. Picasso.
Tänk vad rändom.

Man träffar så mycket knäppa människor och alla är så olika och blablabla.
Jag har träffat allt från ouööu grova hip-hopers till ganja rastafari-gubbar med långa dreads,
Sanna,22 med grönt hår och sjuksköterskedräkt och en kvinna
som satt på marken och spelade på nåt konstigt instrument som
såg ut som ett ufo och hon var heelt inne i sin grej.

Ah. Äe. Det måste ses med egna ögon.


Hahah, jag blev hungrig på lite kinesisk mat
och utan att jag knappt sagt nåt så fick jag en friterad kycklingbit i
handen och rätt som det var hade jag en hel matlåda för liten peng.
Allt gick bara så snabbt.

Ja, jag höll koll på min väska och jag tappade bara bort mina kompisar 14 gånger.

Kommentarer
Postat av: mama

jag kommer

2008-01-12 @ 22:27:07
Postat av: lues

svälj nu inte tungan vännen , vem sa att det var fel på dem?

2008-01-13 @ 17:41:18
Postat av: Mika

haha okej men då vet vi MINST en marknads dag i london:)

2008-01-14 @ 12:08:52
URL: http://lamika.blogg.se
Postat av: empo

Yeah Pascale..d va nog en picasso!

2008-01-14 @ 18:23:53

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback