Nando's

Äe, det där satt bra!
Alla borde få äta på Nando's.
Nu blir det seriekväll.
Och imorn ska jag göra precis som jag gjort idag.
Kanske till och med bättre!

Så här såg vi ut när vi väntade på bussen..jättelänge.
När den väl kom så åkte den bara förbi.
Det var ganska jobbigt.
Men vi var mätta och nöjda i alla fall.

image225


image226

Hahah, det är lite roligt det där när man ska ta en bestämd bild med någon.
Det är alltid någon som ska vara oseriös på bilden, i första fallet var det jag.
Haha, fast jag var nog ganska vanlig iaf.
Det är så jag ser ut.
Nästa bilden ville Leo inte vara sämre, då jag försökte va lite gullig och vindögd.

Kommentarer
Postat av: Pascale

neee gu va sööta ni ee tisammaans

2008-01-26 @ 18:24:03
URL: http://pascale.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback