Nyfiken på ett test

Jag kollade runt på lite bloggar och blev nyfiken på ett litet roligt test.
Höhö.

"Öppna din sms-inkorg. Tryck nedåt fem gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan.
Gör likadant med resterande frågor."



Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Det luktar du på min kudde<3
(COOKIE, min lillasyster, skrev det. Satt de inte blir några missförstånd.)

Vad gillar folk bäst hos dig?
Din mamma. Varför tog du inte den du fick av mig i julklapp


Vilken raggningsreplik faller du för?
Jag e här redan

Vad var det första du sa imorse?
D vra! Vi dansar så solidaritet! Fet house

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Om en stor björn äter upp mig så är det ditt fel.

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
ok

Vad säger du under förspel?

ring inte mig kom och ring på dörren när du är här bara.

Och efteråt?
jag har hämtat nycklarna.

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Jag är i Finland, vad händer? När ska vi ses?

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Gloposti.*



*Gloposti betyder "dumheter" på bulgariska.


Hahah, det var väl lite kul.
Nu kan ni som smsat mig se vad som blev av ert sms=)

Kommentarer
Postat av: angela

Den listan måste jag sno av dig =P

2008-01-08 @ 22:53:28
URL: http://aangela.blogg.se
Postat av: Pascale

Varsågod!
Vi lever i en värld full av stölder =P

2008-01-08 @ 22:56:48
URL: http://pascale.blogg.se
Postat av: Els.

haha d va rätt roligt att ligzom läsa d dära o se dig säga allt det där i mitt huvud ...hahaha

hahaha som att direkt när du vaknar säger du :
D vra! Vi dansar så solidaritet! Fet house"

haha o sen blev jag ledsen igen för att
jag märkte
helt som ett hugg i hjärtat-plötsligt att du har Å, Ä och Ö!

2008-01-08 @ 23:19:15
URL: http://bartendressa.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback