Om inte..

Fan, om dom inte anställer mig, är dom världens bajskorvar!
Jag lovar och svär att jag var bäst där.

Jag kunde bäst engelska förutom en skitjobbig piercing-röda dreads punkartjej från nån liten by i England.
Hon babblade på hela tiden och snackade om att hennes gamla chef kallade henne stupid, och alla möjliga saker.

Ok, JAG Pascale hade ALDRIG berättat det på en intervju.
Aldrig någonsin!

Jag hade aldrig ens anställt en sån knäpp person som berättar nåt sådant det första hon gör.
Japp, det var gruppintervju. Vi var 15 pers.

Aså, jag verkligen..kände att jag gjorde jättebra ifrån mig..
Jag fick dessutom mest och svårast frågor.

Det ända jag borde gjort bättre var att framhäva mina grymma språkkunskaper.

Det var en del tjejer, som knappt kunde någon engelska alls..
Men däremot var dom duktiga på att spela sexiga.
Typ fnittrade och var gulliga och oskyldiga - JAG HATAR SÅNNA!
Hoppas verkligen att dom inte tar nån av dom tjejerna.
Dom må vara söta men nej dom verkade inte ha nåt i huvudet, än att förföra chefen.
och dom hade heller ingen erfarenhet.
Det här är en vanlig club ingen jävla strippclub.
Jag kan inte spela sexig för ett jobb.
Vet inte, det ligger bara inte i min natur.
Dessutom tycker jag att det är sexigast om man själv inte vet om det.
(Well, vi kan låtsas som att jag inte vet.)
Jag menar, ifall man inte visar det.

Ok, man behöver inte gå omkring med underbett, men iaf.
Just act normal.

Det roliga var att det var en tjej där..nu kanske jag är lite elak. Men a VAD!
Hon fick frågan "Beskriv dig själv med tre ord"

Hon ba. - "Sexy-sweet-cool. *Ricki lake-style med attityd och allt.

ASÅÅÅÅÅÅÅ.......Den här bruden hade waaaaaaaay to much confidence!
Hon var ful och vindögd med stripigt häxhår.

Säger man nåt sådant så måste man vara säker på att man är det också.
Tycker jag. Men a, det kanske bara är jag.
Det räcker ibland inte bara att känna det så, man måste vara det också.

Fan vad elak jag låter, men a va fan. Jag står för vad jag tycker till 100%.

Å, vad jag själv vill vara manager!
Jag hade passat så bra.
Jag måste bli det i mitt liv.

Jag är snäll ibland också. Men rättvis.

Om dom här cheferna är bra, så borde jag få jobbet.

Tack för mig.

image238




Kommentarer
Postat av: Lilemor

nej men du är ju klockren till arbetet!!!!
Haaaaa vad kul du berättar...sweet-cool- .....allats neeeeeej man ska inte ljuga för en arbetsgivare heller...man kan omöjligt vad sexig med seögon..och yes pscale du är naturligt sexig och du vet inte om hur het du igentligen är..du kan bäara upp det samtidigt som du kan göra bort dig och skämrta med STIL!!!!

2008-01-30 @ 23:07:38
Postat av: Anonym

Är dit favorit ord BAJS?

2008-01-31 @ 00:48:46
URL: http://ireneblomqvist.blogg.se
Postat av: Mimmi

Hejsan!
Nu kommer jag med en sån där dum IQ-befriad fråga, men jag har länge undrat, hur ändrar man sin bild, den där högst upp på bloggen? (I skallen på Pascale bilden) Jag har försökt, men det knasar sig bara för mig...
Tacksam för svar!

2008-01-31 @ 11:06:57
URL: http://mimsanvimsan.blogg.se
Postat av: showiit

Haha, du kommer lätt få jobbet du har allt!Lycka till nu

2008-01-31 @ 21:06:35
URL: http://showiit.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback