Sängliggande och lite glad

Hej, gomorron på er.

Ja, jag ligger fortfarande i sängen. och inväntar frukost.

Två rostmackor med nutella. Lager 6mm.
Jag ska gödas fan.
Det är nytt år,nya tider. Jag ska bli biffig.
Käka upp mig som alla jättetuffa "shonos" för att sedan bygga min kropp lite.
Inte sådär jättemanligt, utan mer sådär; 'Jag vet inte hur det här hände!

Oj vad stark jag har blivit!



Och vilka armmuskler, vet inte huur dom kom fram.


- OJ, vilken platt mage.
- Hehe, jaa, jag var nyss på toa. Vilket jääävla drag aså!

Inget ska va en grej.

Och då kommer jag må mycket bättre.
Med mina hårkontrolltabletter. Hahah.


Nu ska jag äta mina nutella-mackor och lite senare ska jag berätta om 2 roliga saker igår på flyget som hände innan allt jobbigt hände.



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback