So Ridikulus

Hahaa, London, London, London.

Känns just nu som en lite hopplös o invecklad stad.
Hela landet fan!
Haha, ett skämt.

Kom hem nyss.
Har vart på banken och lite här och var.
Shoppat och haft det lite kul emellan åt.

Jag fattar inte varför allt är så komplicerat här.
För att ha få ett bank-account måste jag ha ett National Insurance number. (Typ ett engelskt påhittad identitet)
För att få ett Ni-nummer måste jag ha ett jobb -
För att ha ett jobb måste jag ha ett bänk-account.

Fatta vad jobbigt.
Vad vill dom från mig egentligen?
Det enda jag vill från dom är ett jäkla kontonr där min lön ska komma in.
Inget mer med det.

Men allt går som i ett kretslopp.

Som ett hopprep och jag vet inte när jag ska hoppa in.

Jag fattar inte heller varför alla Barclays ska säga olika saker.
Nu behöver jag plötsligt inte book an appoinment, näei.
För nu ska jag skriva ett kära ni- brev till dom istället,
och dom ska svara och säga ifall jag är good enought att få hänga med dom.

Äe, det är inte lätt alla gånger.

Det finns typ 3 jobb här nere i "centrum".
Café-jobb och liknande.

Kan ju va lite gulligt.
Lite girl next door.
Då kan man bara gå ner och jobba, komma hem......och..a.
Samma grej dag ut och dag in utan att se världen.
Men fan, hellre det än att åka långa vägar, tidiga mornar för samma amount av lön.

Näe, eller så går jag all out och söker på det jag verkligen vill.
Fäshion-store wöwuöuwuöwu mägäziine, makeup wöwuöuwöu clothes, retaiil.
Åker lite längre vägar för sånt man ändå gillar.
Och efter jobbet kan jag shoppa varje dag!
Och jag kan välja ut från New incoming litte zöm män vill före alla andra wöuöwuöwuöw.



Höhöh, nu drömde jag mig bort lite.
Äe, men den här dagen har ändå varit bra.
Har spenderat den helt på tu man hand.
Det är så vuxet.
Såå tvåtusenåtta.

Tänk att lilla jag fyller 21 om mindre än 2 veckor också..

Hmmmm..jaaag vill haa......



ETT. JÄVLA. BÄÄÄNK ACCOUNT VAFAN KAN INGEN BARA FATTA DET!!!


image210










Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback