Te

Äe fan den här dagen har börjat hoitbra.

Drack te.
Jag älskar min vattenkokare.
Den bara står där och ser gullig ut, och så bara trycker man ner en knapp och så lyser den neonblå och så får man varmt vatten på 8 sekunder. Typ. Den är min bästa vän i hemmet. Man kan göra allt me den.
Te eller kaffe? Javisst!
Varm chukla? Javisst!
Snabbare snabbmakaroner? Javisst!
Varmt bad om varmvattnet inte funkar? Javisst!

Ah, nu börjar min fantasi fejda ut.
Men iaf. - Vattenkokare är en sak som alla bör ha i sitt hem.
Tänk mamma, när Moses kommer hem till oss.
Då kan han få sitt te på direkten.

Hahah, Cookie gör inte te bra.

Micro-Pliiiiing* .............................
.....................
..........................
- Cookie: Hääär Moses, ditt te.(Helt ljummen)
- Moses: Jasså. Aha, oj då. Ok. Te aa, tack ska du ha. Mm..*blandar me sked..såja..Oj. Ah, gott det ska bli med te. Mm..te......Mm..

Hahah Moses är så snäll.
Aja, nog om Moses och te.

I hääd soo much fun last night!
Jag shoppade och shoppade.
Massa fina kläder.
Vissa på rea andra inte.
Höhöh.
Men hoitbra inköp.
Jag kommer må mycket bättre.ta kort och visa dom för Coockan.
Och nu måste jag iväg och köpa zämma lika till henne.
Hoppas tröjan fortfarande finns kvar.

Urban Outfitters is the shit!

På vägen hem, vid 21-22 väntade och längtade jag
efter min 2 liters Cola som jag hade inhandlat tidigare för eget bruk.
FÖR EGET BRUK!
När jag fixat käk och ska sätta mig till rätta i sängen och äta, för a, det gör vi.
Vi äter nästan alltid i sängen. Det får man göra här, om man äter rätt.
Det jobbiga är att Leo ibland envisas med att försöka torka av sina
kycklingfingar i lakanet när han tror att jag inte ser.
Iaf, när jag sattit mig till rätta och skulle hälla upp cola så fanns det ingen cola.
Leo hade tagit med sig den för att blanda ut med sin rhum.

Ah, jag har jättemycket mer att säga, men det får jag ta när jag kommer hem.

Agarralat to do!

Kommentarer
Postat av: atena

te är det godaste som finns.

2008-01-27 @ 15:31:03
URL: http://jiggy.blogg.se
Postat av: cookie

hahaha kyckling fingrar.
och moses var ju sååå klockren!

2008-01-27 @ 21:37:31
URL: http://cookielainen.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback