to all ma niggaz out dere

Hej allihopa!

Höhö, sist kanske jag lät lite sådär:


'To all ma people out there

'To all my niggaz on tha block


'To all ma soldjas,

'To all ma gurls out there

'To my beautiful mother, i love your food. Thank u fo always inviting my friends fo dinner, aint no other woman in tha world can take yo place.

'To ma family, suppordin me, pushin me when i was down

'To ma brotha, Da'shan, it's hard man, i know it's hard, but keep on struggling



Men jag menade inte riktigt så.
Ibland måste man bara visa lite av sin seriösa sida.
Mitt i vimlet av tramsheter.

Nyår blev hoitbra, tillslut.
Jag hade planerat att ligga i min säng och sova och HELT RÄÄNDOM bara skita i nyår.
Men så bjöd jag in mig själv på grabb-fest.
Det tyckte jag att jag var värd.


image166

Som ni ser fick jag inta kvinnans plats, - I köket.



Nä, riktigt så var det inte.
Sen blev det utgång på Hotell Scandic Anglää där Sisco helt rändom uppträdde.
Och jag måste bara säga det här..:

När han sjöng, så kollade han på mig med känsla och pekade mot mig.

..................................


....................


......................

Höhöhöh.

Äe, det var kul.

Jag var the görl in his songs.

Sånt händer inte var dag måste jag säga.

Höhöh. Näe, men det var egentligen inte värsta märkvärdigt.
Jag hade glömt att han fanns. Och när jag googlade för att hitta en bild på honom så kom det bara upp datasystem och sånt.

Googel ba: AHA, du menade Cisco?

Skriver jag llkolj så kommer det upp direkt:
- Googel: AH DU MENAR LL COOL J.





"That girl so scandalous (fabulous)
And I know another nigga couldn't handle it
And she shakin that thang like who's da ish
With a look in her eye so devilish"

image168



Kommentarer
Postat av: Elsalicious 2 THA BONE!

Skriver jag llkolj så kommer det upp direkt:
- Googel: AH DU MENAR LL COOL J.

HAHAHAHAH JAG DÖR!

2008-01-04 @ 18:22:15
URL: http://bartendressa.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback