Tränar-Pascale och hunger

Fan..Aså, det är verkligen jobbigt att träna.

Jag vill ändå gilla det och att träning ska vara en del av mitt liv.
Att jag ska vara som dom här tjejerna på teve med hästsvans, typ lila midjekort topp och svarta tajts.
Superbekväma gympadojjer, och värsta leendet på läpparna.
Jag vill träna och att det ska se ut som att jag har jättekul och som att det inte alls är anstränande.
Mitt svett ska vara gulligt svett.

A, men ni hajjar.

Just nu sitter jag här med träningsvärk.
Den kom nu.
Som ett slag.

Har situpsat idag med och jag ska göra allt för att det inte ska bli en engångsgrej.
Eller a, tvågångsgrej, så som det ser ut nu.

Sen så måste man ju äta bra och sånt.
Leo och jag stod nyss i köket som guldfiskar och bara kollade igenom skafferiet och kylskåpet.
Det finns bara 7 köttbullar. och sådär.
Allt är liksom för en individuell middag, men vi är ju två.
Så vi får äta olika.
Det är inte pall att laga något från scrätch.

Linus har jag inte berättat om på länge.
Han mår bra. Han har fått lite längre lugg.
Just nu är det lite blött och stripit, för han har precis duschat.
Han är så snäll och renlig.
Han står just nu framför spisen och steker typ ett ägg.
Han är värsta kocken.
Helt koncentrerad och allt.

Jag sa nyss att jag tänker bojkotta middagen,
och så gick jag hit och nu är jag här.
Leo stannade kvar, så jag hoppas att han tar ton och rör ihop något.

Hahah, Cookie har försökt peppa mig och hjälpa mig hur jag ska träna bort min lilla kula på magen.

Hon har beskrivit i bilder...




image187Så här ska jag alltså se ut när jag gör mina situps..?



Jag förstod inte riktigt, så hon ritade på nytt...



image188 "- Dina ben ska nudda marken."





Nu kom Leo in i rummet.
- "Gå och handla", sa han.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback