Bäk on träk again.

Idag!

Är en bra dag, mina vänner.

Jag har börjat träna igen, efter ett nästan två månaders upphåll.
Jag har ju haft asmycket för mig och sen blev jag ju sjuk.
Men nu så.

Som ni märkt så har jag inte vart så social precis.
Eller jo, I irl har jag det, som vanligt, INGA KONSTIGHETER!
Men inte här.

Och ah, jag vill inte säga att jag har uöööuuw "bloggtorka".
För det har jag verkligen inte, utan jag har bara..inte haft tid.

Iaf. Nog om ursäkter.

Sitter just nu och har precis skedat in bananbitar i min morgongröt.
Jag älskar verkligen att gå ut, det är så roligt.
Och ah, jag dricker litegranna om jag går ut om man säger så.
*Släcka törsten.

Men nu, så känns det som att, ah, jag har legat på latsidan så länge nu.
Stackars min kropp, jag borde nästan göra en detox,
i det tillståndet av gifter och kebabskit min kropp är just nu.

Men det tänker jag nog inte göra, gillar inte preparat.
Och ni kommer aldrig få se mitt bajs.

Mina föräldrar är ju i hemlandet just nu.
I min länt.
Så det är jag och babysis hemma aka Cookie.

Gissa vad vi åt igår..
Håll i er nu...

KÖTTBULLAR.....

SMÅPOTATIS.......

LINGONSYLT OCH BRUNSÅS!!

Fattar ni hur längesen man åt sånt?!
jag kan verkligen inte tänka mig min pappa äta lingonsylt.

Hahah, aja.
Nu ska jag plugga matte.
Sen ska jag åka och vandra till jobbet(busstrejk).
Sen ska jag åka till gymmet.
Sen åker jag hem jättetrött och utsvulten.

Då är klockan så pass mycket att ni äldre,
barn och ungdomar kanske redan gått och lagt er.



 

Jag och syrran på
Mosquito Kungsträdgården.







 


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback