En man på jobbet.

Hahah, det finns en man på mitt jobb..
Ah, jag kan inte säga vad han heter.
Men han har ett rätt så ungdomligt namn på en inte så ungdomlig kropp.

Ah, men vad kan han vara..hmm..kanske..runt FÖRTIÖ barre.
Han ser sådär, ah. jobbig ut. Ful och röd i hela ansiktet hela tiden.
Han ser lite elak ut liksom, fast lurig på samma gång.
Som en ond clown fast ingen clown typ.
Han ser ut som om att han vill nypas hela tiden.
Sådär iiiiiiiiiiiiiiiiiiii fast med underbett.

Vindögd är han också,
så när han pratar med en så blir man sådär, aha sa du till mig?
Fastän man inte menar nåt illa.
Eller ah, om nån av alla menar nåt illa är det väl ändå jag som sitter o gottar mig nu.

Men ah iaf. grejen är inte att han är ful och röd.
Utan att han bara är allmänt äcklig.

Han är en riktig besserwisser.
Han kan allt för han har jobbat i över 20 år.
Allt sitter i fingertopparna*Tänk modul.

Ingen är bättre än honom.
Han står och babblar på om hur bra han är, stör mig arbeta,
gör mig okoncentrerad eftersom jag tänker så sjukt mycket om folk när jag ser dom.
Det vet ju inte han om då, men jag kan inte rå för.

Jag tänker typ på, hur det ser ut i hans vardagsrum.
......Om han sover med pyamas.
Hans inställning till bajs.

Ah, men massor.

Iaf..jag försöker koncentrera mig och inte göra minsta lilla fel
eftersom han står där och ser ut att vilja nypas när som helst.

Plötsligt hör jag små klickande ljud..
Plötsligt känner jag en snabb stickning på min armhud.
Jag vänder mig mot "Anders" som vi kan kalla honom.
Och där står han och KLIPPER NAGLARNA.

HAN HAR LIKSOM EN NAGELKLIPPARE PÅ SIN NYCKELKNIPPA!!
FATTAR NI DEENNN MODEN!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh!
Det är sån mode!

Jag typ. Släppte allt, gick på toa och tvättade mig ända upp till armhålorna.

Jag vet att det bara var ett litet nagelstänk.
Men ändå.
Om man kollar på honom, tänker hur han beter sig osv.
Då är det äckligt.

Hahah, ah, hans inställning till bajs.
Ifall han hade lagt en korv på golvet och man hade blivit chockad o ba:
"MEN STEEFAN! Vad är det där!?!?!?!??!"
Då hade han svarat kort och självsäkert. - "Det är bajs." *Tänk modul

Hahah..

Ah, men ah, det värsta av allt.

Jag har iaktagit honom och märkt att han skojar rätt mycket med kvinnsen på jobbet.
Han kommer liksom fram och kittlas och skriker högt "HÖHÖ chittli chittli!"
JÄTTEJOBBIGT!

Det är den ända kontakten med tjejer han får.
Stackarn.

Så jag har planerat att INTE prata med honom alls.
Bara ett proffessionellt hej om dagen och inget mer.
Jag ska ALDRIG skämta med honom.
Och OJ vad jag kommer vara torr!
För jag hade aldrig klarat av ett chittli-chittli.




Hahah, jag gjorde underbett redan i tidig ålder.
Tänk att jag trodde det var mitt sötaste.
Nu plutar man på bilder istället.
Hahah.



Kommentarer
Postat av: morfin

Typ Colo-colo? Haha.

2008-07-03 @ 18:25:48
URL: http://morfint.blogg.se/
Postat av: Anonym

du skulle inte avslöja hans namn..sååå va de anders eller stefan

2008-07-19 @ 18:25:57

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback