Godissugen.

Sist jag var ute köpte jag godis ur en automat när jag stod och väntade på tbanan.
Ja, jag åker inte taxi varje gång.
Jag tar det osäkra för det säkra.
Men det säkraste för plånboken då.

Man träffar ändå alltid på folk man känner på tåget.

Iaf.
Ah, jag köpte nåt nytt godis.
Skumnappar av nåt slag.

Åt upp varenda än förutom de med banansmak.
Fett jobbigt, varför är det ALLTID
att man får mest av det man inte vill ha?

Som med Palle Kuling.
Man vill ju ha de gröna, ändå får man typ proppat med orangea.
Hoitjobbigt.

Jag lämnade påsen på bänken brevid mig och gick på min tunnelbana.
Kollade ut genom fönstret och såg en luffare
som upptäckt påsen och fick värsta tandlösa leendet.
Jag blev så glad för hans skull.

Tåget åkte iväg och jag log för mig själv.
Äe, det gjorde min kväll bättre typ..

Förresten..apropå ingenting så där..

Jag är helt kär i en låt med NE-YO.
Tänk er, JAG, som bara gillar zouk typ.

Jag har börjat gilla såna här uesaiga låtar mer och mer.
Aså, den här.
Fan vad bra den är!
JAG ÄLSKAR DEN.
Har den liksom på repeat på ipod.

Ni har säkert hört den förut..men här har ni den.




Kommentarer
Postat av: elena

vilken smörig låt fy faaan tur jag hann stänga av innan jag spydde hur kan du gilla den vad har hänt har du blivit gammal

2008-07-24 @ 09:28:48

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback