Inget är en grej.

Jag är liksom. För trött för att sova.

Hajjar ni den moden.
Ah, men, för trött för att lägga mig.

Jag KAN ju göra det.
Men det kommer aldrig ske i mitt liv att jag kurar ihop mig ostressat och rändom i min säng.
Mina läggdaxer är ändå rätt så processiga.
Jag behöver min läggdaxetid helt enkelt.
Och om jag inte orkar lägga mig, då får jag stanna uppe.
Tills jag kommer på att jag orkar.

Idag har det bara vart en jobbig dag.
Den har vart ångestfylld och åh, bara så jobbig.
Jobbigt på jobbet, och på vägen dit, och vägen hem.
Hatar regn.
Hatar att promenera ofrivilligt.
Hatar när man ber folk spara mat till en och man möts av tom kastrull.

Fast idag kom mina föräldrar hem från hemlandet.
Det var lite kul.
Jag har tröttnat på att vara barnvakt till Cookie.

Fan vad punker det blev.
Kort och koncist!

Man kan nästan märka bara av att läsa det här att jag ligger med underbett.
Hahah.

Det är nästan så att man kan göra dodl med min läpp.
Ah, äe, men fan.
Jag borde lägga mig nu.

Vill ni veta nåt kuwl i allafall?
Jag åt en pimpim-klubba till frukost idag.
Det var sådär..lagom busigt liksom.
Lite hihi-igt.

Min svägerska brukar överraska ibland och lägga in godis i ens väska.
Man blir så glad.

Ah, det var lite av min dag.
Fan jag är fortfarande fett lack för att jag inte fick nån middag typ.
Jag åt bara klubban till frukost, sen nudlar.
Lite ballerinakex på jobbet.
Hoitjobbigt.

Nu ska jag göra mer nudlar, och äta bulgarisk korv baföre.

Hahah, jag lekte med Lil'D i helgen,
Var hemma hos honom och så lekte vi i hans rum.
Jag älskar att vara barn.
Hahah.

Jag beter mig precis som ett.
Det är roligt att se deras reaktion.

Lil'D han var jätteglad att någon ville leka med honom.
Kan ändå tänka att det blir fett tråkigt efter ett tag att dra en bil fram och tillbaka ett tag.

Så vi lekte två istället.



Först tog han den gröna bilen.
Men jag ville verkligen ha den.
Så jag gjorde världens olyckligaste min..
Han kollade på mig med sina stora fina ögon och sa, "okeeej då..du får välja biil.."
Så valde jag.
Fan vad moget av honom.
Ärligt, jag är imponerad.

Sen började han fixa med mattan och lägga andra leksaker under.
Så blev jag sådär.."Men halå! Vad gör du vi ska ju köra här?!?!"
Lil'D - "Ja, men vi måste ju ha backar!
I verkliga livet finns det backar också."

Då blev jag ännu mer imponerad.
Leken blev verkligen roligare med backar.
Han tar lekar till ny level.
Så kul.

Man längtar typ efter att leka med honom.
Hahah!

Han har ett eget ord också..
Ni vet, den här dragspelsgrejen i mitten på långa bussar..
Det heter Svängvid.
Han har liksom kallat det för svängvid från första början.
Hahah!

Det låter ändå bra.
Som att det är en grej.
Han är helt fast besluten det är så det heter.
Men det är ju bra det...jag som kallar det för dragspel.



Ibland undrar ju vem som är far och vem som är son.
Hahah, han såg verkligen ut som en baby i en fullgrown man's body.
Brorsan.
Höhöh.
Han gungade liksom högst
och hade roligast på Lillbellas kalas.

Gud vad jag hatar när barn säger,
"Det är faktiskt mitt kalas och det är jag som bestämmer"
Typ när barnet inte vill att någon ska få bulle.
Hahah.
Det var så nångång när jag var liten.
Ett kalasbarn som sa så till en gäst.
Hahahha.

Ah, nu sa ju inte lillbella så.
Hon är så snäll hon.
Det var bara jag som tänkte på själva grejen.

Äe, men nu måste jag gå.
Hejs på er.




Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback