Kategorisera?

Jag fattar inte varför jag valte att kategorisera min blogg.
Heelt onödigt!

Jag kan inte bara lägga in i mappar om mitt liv
och anta att saker jag tycker är roligt bara ska vara roligt och inte handla om cuisine t ex.
Ah, varå, tänk om det hände nåt kul medan jag lagade mat?
Vilken kategori ska jag lägga in det i då?
Roligt eller Cuisine?

Äe..det blir svårt o veta vart
man ska dra en gräns för vad som är vad va. *Underbett.

Nu ska vi inte vara så kategoristiska. (Hahah)

Och ah, det är bara så dumt.
Jag har tänkt på det tidigare men inte orkat fixa det.

Men äe, jag borde ändå.
Jag ska bara ha EN kategori och den ska vara
den kategori jag använder mig utav och den ända som gäller.

Annars är det lätt hänt att det blir det för corny.
Höhöh.

Allt för er!
Hahahahahah skoja.
Allt för mei menar jag såklart.
Shiii...

Förresten!..
På Lördag åker jag på kryssning!
Siljalajnen..
Aså INTE bara jag helt själv.
Hahah, fick bild framför mig..
Mig själv stå i kö för att visa boardingticket, speja ut över vattnet och se nöjd ut.
Med fjällrävenryggsäck.
Äe, så kul ska vi inte ha det.


Det här blir första gången för mig faktiskt.
Nu kommer jag få lite användning för mina 10 Euros. Inte Ewro.
Jag hatar när folk säger Ewro.
Det låter så fult.

Precis som när jag hatar att folk säger
"Shoklad" i
stället för "hoklad" som man ska säga.
Åhhh jag får ångest av att höra det.
Shoklad hahahah.
Det låter så Anitigt.

Äe, nu ska jag styra upp lite grejer.

Fan jag har kommit in i värsta skrivmoden.
Once u pop u can stop.
Precis som det är med Japanmixen som ligger här brävä mäj.
Höhöh.

Fast jag äter aldrig dom här
dinosaurieäggen släsh Cacahuetterna aka nötterna.

Kommentarer
Postat av: Pascale

Hahah Hallååå varför kommenterar ingen det här!

Jag tyckte det var fett kuwl

2008-09-28 @ 12:45:51

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback