NeonNails.

Modeblogg wöu wöu wöuw!

På senare tid har jag slutat med french manicure
och börjat med FÄRGGLADA naglar.
Typ efter att Cookie fyllde år och fick en massa nagellack i present.

Det har ändå vart lite wöu wild n crazy och jag har gillat det.
Det är ändå en grej.

Det är det man måste ha.
Det är såå tvåtuwsenåtta.

Rihanna har det, alla har det!

Kolla bara:
(enligt contreteloop)




Idag tänkte jag köra på gult.
Det är lite underskattat med gula tånaglar.
Det är inget man vill ha.
Men jag tänker pröva på bara för sakens skull nu.

Jag är så nöjd med min grodtatuering.

Den har bidragit till att jag har fått finare fötter.
Och när jag har nagellack, då känns det som att jag "acceccorise my tattoo"



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback