PartajPäsc.


Hahah, aså jag kan inte förstå att jag nyss gjorde det här.

Jag satte på datorn, kollade runt lite sånt som jag alltid kollar.
Börsen och så va.
Och så gick jag in på min blogg för att sätta på låten jag la in igår.
Min partylåt.

Jag tröck på play och lade mig
i fosterställning med täcket upp till hakan.
Hahah.

Det var då jag kom på grejen.
Jag ligger liksom helt nyvaken och lyssnar på min partylåt för gårdagen.
Klockan är 10.
Höhöh.

Känner mig lite som dom i svensk midsommar videon.
Hahah.

Äe, det tyckte jag var kuwl.

FÖRRESTEN!
Jag glömde säga att videon kan verka stötande.
Hahah, hets mot folkgrupp.
Nä ba skoja.

Nä men det är kanske lite väl mycket hud i videon.
Ah, nu kommer alla spikat kolla ba före.

Igår hade jag en soperwra koel med las chicas.
We danced all night to the songs they played.

Fan vilken låt är det där?
Nån reaggelåt.

Åh, vad jobbbigt när man verkligen vill veta och verkligen inte vet.

Aja, lugn o fin.
Nu ska vi inte haka opp oss på dä inte!

Jag älskar att jag är på så bra humör dagen efter,
medan andra ligger med hedaches och bara vill gå döö.

Alla måste pröva en drink som heter Iglo.
På clubben.

Iglo är den absolut godaste drinken jag vet.
Efter iglo kommer Amaretto Sour.

Men Iglo är verkligen.
Ah, obeskrivligt gott.

Ni vet igloglassen som man kunde share?
Den med två pinnar.
Cola glassen.
Ah, ah ah den!

Den smakar precis som den.
Därav namnet kanske. *Dööh

Den smakar inte alls sprit, och inte alls drinkigt.
Jag gillar inte drinkar egentligen.

Men å..ah.
Det är nästan så att jag kan ge Iglo ett Baby framför.
Babyglo får det bli.

Äe, nu ska jag fixa mig lite och börja åka.
Vi hörs på mondey.




Uööuww babygurrl!
Tycker det är så fjantigt med tjäjer som
gör så på spegeln med shinylichious lipgloss.

Jag fattar inte grejen.
Så jag var tvungen att pröva själv.

Ah, sen kunde jag ändå förstå att dom får lite kick av det kanske.
Som att yää luck ät my lippz.

Kommentarer
Postat av: morfin

Det är också ganska äckligt att trycka sin mun mot en spegel, hej hela sveriges bajspartiklar i munnen! <3 Also, jag hatar att torka bort dem. Tänk att man har jobbat med det ändå. Uss.

2008-07-20 @ 10:33:55
URL: http://morfint.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback