FitnessPäsc.

Gott folk. Ni ser.
Jag är vaken, jag är pigg, jag är alert,
jag är på g, jag är hajpad.
Jag är allt bra som man borde vara typ.

Vaknade kl 8.
Var på gymmet strax efter 9.
Ah, det gick bra.
Lite iaf. Min rygg knasar som bara den.
Jag behöver verkligen proffessionell massage.
Det är typ det jag önskar mig mest i livet just nu hahah.

Hade iaf träningsträff med kusin E:et där.
Äe, hon är bra hon.
Henne gillar vi.

Idag körde jag lite tirris, lite booris, lite legz, lite stretching,
ah, lite sådär, lite tvshop slide n glide-grejer.
Hemmafru framför tvn.

"And u wont even feel it!"
"You can watch tv at the same time!"
Smile*

Höhö, Fitnesspäsc!
Jag var så hajpad att jag till och med köpte en fitnessdricka.
Som hade en konstig grön färg.
Den var inte så god, men det var ändå en grej.







Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback