Pitbull.

Jag stod och väntade på min tunnelbana i Liljeholmen
när det gick förbi två killar..
Vi kan säga shunos,
För dom var straight från förorten.
Ena killen höll i en pitbull i kioppell.
Hahah, koppel menar jag såklart.
Helt rysk från ingenstans.
Iaf...Hunden vågar inte åka upp för rulltrappan.
Matte började skrika.
Eller husse whatever kan inte sånt.
Iaf, han skrek på stackars lilla vovven.

" - DU SKA ALDRIG VA RÄDD FATTA!"
Så drog han sådär hårt i kopplet.

" - EY LUSSNA!"
Ville cräk hundstackarn neck.

Hunden kunde inte leva upp till husses förväntningar.
Det är lite som när Cookioe föddes.
Pappa sa: " - Vi väntade oss en negress och vi fick kiness."
Hahahah.

Jag ville typ att hunden skulle få fram lite av sina pitbullgener
och bita av killens piko höll jag på att säga,
men jag menar såklart 'bita honom i sjärten.

Höhöh.
På ren, proper svenska.

La matraca traca traca la matraca tracatra!

Lyssnar på den nu de e min partylåt för kvällen.




Här har ni den.
Ni måste kolla!

Hej på er.
Måste ut nu.
Kanske hinner "höra av mig" innan båten imorn.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback