Sjuka barn.

Guten morgen.

Fan..min mobil e helt helt sonder nu.
Alltso, den har blivit stum.
Kan inte prata, inte ens ge ifron sig ett knyst.

Det var ett tag sen babymob insjuknade.
So...ah..det var endo ventat.
I knew this would happend.

Men men..ingen mening me o henga lepp.

Min digitalkamera ar ockso sonder.
Apropo sjelva grejen med sonder saker.

Det har e endo tvo stora grejer i mitt liv.
Tenk ifall babylap hade gott sonder ockso.

Det hade ju inte vart so kul.
Ae, men nu ska vi inte vara so materiella.

Nu ska jag plugga lite, sen ska jag kolla vad ett lekar-besok for BabyMob kostar.
Hos nogra araber.
Fan, dom kommer forsoka lura mig stackars ensam ihopkrupen tjej.

Hahah, jag forsoker forestella mig ett senario.

- Pascale: Hej, min mobil kan inte sjunga eller prata lengre. Vad kostar det att fixa?
- Forseljare: sexhondra! *viftar snabbt upp med armen.
- Pascale: iiiiiiiiiiiiiiii! For 600 kan jag kopa ny!
- Forseljare: femhondrafemti jalla! *borjar go me snabba steg bakom disken.
- Pascale: 300, inte mer!
- Forseljare: Ge me den skä titta. *gor bort och samtalar med en kompanjon.

Det ar HAR jag antingen moste ge seductive eyes eller vara veersta matcho.
Alternativt se ut som en hoitsexig men proper afferskvinna som vet vad hon vill och kan sina rettigheter.
Och ah nej, det kommer jag inte o gora,
eftersom jag kommer komma osminkad och trott och vanlig med underbett.

Jag ar inte den typen som veljer o ge seductive eyes.
Jag ser inte versta matcho ut heller.
Jag moste ova.

Eller komma in i sellskap av en man.
Min man, eller min bror eller farbror.
Kanske eldre kusin.
Hahah.

Ae, men jag ska go in dar som Pascale bara och se vad dom sager.
Jag aterkommer om hur det var.

Hej so lenge!




BabyMob, imma save u!

Heheh, ah, min rubrik kanske inte tycks passar in versta.
Men ah, for mig gor det det.





Kommentarer
Postat av: Mika

men vadå, vad hände med åäö?

2008-07-24 @ 13:18:51
URL: http://lamika.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback