Skärpning.

Nu får jag fan skärpa mig.
Jag har inte ens haft semester och ändå beter jag mig som att varje dag är en fest.
Men ändå, det är lite så det ska vara.
Borde iaf.
Men a, kanske inte i mitt fall.

Och vad fan hände med min inspiration?
Jag brukade ha värsta.
Satt alltid på tuben med block och penna.
Skrev om allt från Roffe vid fyrsätena snett framför
till varför Marit mittemot såg så bekymrad ut.
Är det magkatarr?
Strul i äktenskapet?
Menopausen?
En son med drogproblem?
Eller bara en dålig start på dagen?

Jag har vart helt slapp med allting.
Men idag vaknade jag faktiskt på strålande humör.
Och nu dricker jag mitt brunch-kaffö.
Snart ska jag börja röra mig mot gymmet.

Och jag lovar, ni kommer få se mer av mig framöver.
Hahah, Höhöhö! Hihih, Heheh!

Åååh vad jag älskar det här.
Nästan hela fämilyn e samlad och kylskåpet är proppfyllt.
Fy fan.
Jag och Cookie har levt värsta ungkarlslivet medan
mors o färs vart i hemlandet.





























Min Natacha Peyre-min.

Kommentarer
Postat av: haily

Aeee arligt du ar sa underbartg bast, basta humorn, basta skrivtekniken basta allting...jag njuter sa mycket varje gang jag laser, varje mening, har ett standigt leende pa mina lappar och skrattar intensivt! och horrenii ni PASCALE fortjanar all cred i varlden sa borja kommentera mera fyfan sa kanske hon kanner sig mer inspirered! Igentligen spelar det ingen roll vilket an humor du ar pa, det blir alltid bra.



Pascale.blogg 4 life

2008-07-18 @ 04:57:17
Postat av: Anonym

sluta haily, du skrattar jämt för allting-du e bara så lätt road

2008-07-19 @ 18:17:17

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback