Töntig fast tuff.

Trött jag är.
Heeeeeeeelt seg.
Har haft en helt superbra helg.

Dessvärre har min kamera har gått sönder.
Cookie har haft sönder den.
System error nånting.
Helt kefft.

Men det finns ju fler kameror i världen än bara min.
Och folk som gärna fotograferar.
Därför har denna resa blivit väldokumenterad.

Det finns bilder på precis allt..
Hahah.

Jag har kommit på att jag ser hoittöntig ut.
Eller a..kommit på o kommit på..
Jag har i för sig alltid vetat det.

Jag är lite töntig fast på det tuffa sättet.

Fast nu på vissa bilder visar det sig verkligen.





Hahah..heeelt knas!
Jag får verkligen till det med glasögonen och allt.

Fler bilder kommer upp senare ikväll.
Måste gå till jobbet.
Fan vad jobbigt att skriva måste.
Men det känns verkligen så.
Jag måste.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback