Dyrbar tid.

Det här är dyrbar tid som går till spillo.
Hahah, skoja.
Eller jo. Fast näei.
Jag vill ju uppdatera er om mitt liv.

Vart ska jag börja?

Nu har jag festat klart.
Eller a, det vore ju inte helt konstigt med tanke på att det faktiskt är söndag.
Men jag menar, att NU har jag fått min summer-pardey-dos så det räcker.

Igår var det en bra dag, en bra kväll, en bra, ah, allting.
Min gode vän HAILY är back in Sweden,
och vi hade vår lilla get together.

Eller a det hade vi redan i torsdags på clöb.
Men nu var det ändå planerat.
TACK för presenterna!

Tack till mig själv som agerade så god värd.
Tack, höhö.

Och tack till er andra =)
Ni vet vilka ni e wöööuu!
Inga nämnda inga glömda wööu!

Hahahahah.
Jag hatar när folk säger så.

Det var en typiskt Playahead-grej förut.




Haily och jag på Layer Cake.
Jag har börjat acceptera mitt snea leende.
Eller så kunde jag bara inte hålla mig!

Äe, GRYM kväll!

Kommentarer
Postat av: elsie

hahaha DITT LINNE sitter lika snett som ditt leende!

2008-07-28 @ 02:07:14
Postat av: Baby zet

AAAh älskling så fin!!! tack själv...bästa hosten och bästa kvällen..fast shiiit min häl alltsåå =S! börjar bli bättre dock!

2008-08-04 @ 23:38:59
URL: http://gabiasic.comiasic

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback