Bulgarisk flicka.

Aså, den här bloggen har nästan blivit Cookies blogg och inte Pascales blogg.
Höhöh, mjooo..man kan ju nästan tro det.

Jag kan konpensera med bild på mig alldeles strax.
Men först måste jag visa.......

Cookie som riktig bulgariska.



HAHAHAH!
Haha, all denna hajp, eftersom pappa åker imorn till Buggan, där mor redan är.
Så det blir FF uöööuw!
jag kommer dessvärre jobba, men vi får se hur mycket 16års fester det blir här,
och hur mycket från pappas bar som kommer vara finito.
med Cookintcha i huset.
(Cookintchka hade låtit för ryskt.)




Här kommer den efterlängtade bilden på mig.
Tagen vid matbordet för en liten moment sedan.

Kommentarer
Postat av: morfin

Kan du inte bjuda på en riktigt rysk bild också?

2008-07-02 @ 18:28:46
Postat av: Pascale

Bara om jag får heta Olga

2008-07-03 @ 03:28:05
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: moffan

Ja! Eller Agnjezchka. Haha. Jag är inte så bra på att stava ryska namn som synes, men aa du hajar vad jag menar.

2008-07-05 @ 22:34:24

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback